Klinika Maven nudi brz pristup savjetima za dojenje, terapijama nakon porođaja i drugim specijalistima putem mobilne aplikacije ili web portala po puno manjoj cijeni od standardnih troškova.
Ova inovativna mreža telemedicine povezuje poslodavce s pogodnostima za mame i žene koje traže majčinstvo. Nudi tretmane plodnosti, prenatalnu i postnatalnu njegu, stručnjake za dojenje, pa čak i trenere i mentore za pomoć ženama da se vrate na posao nakon porodiljskog odsustva. Sve to putem video konferencije ili privatnih tekstova, po mnogo nižim troškovima od tipičnih posjeta klinikama i savjetovalištima.
Klinika Maven želi da i kompanije poslodavci razmišljaju šire i strateški, a ne samo o radnici koja je na porodiljskom odsustvu, tj. nije na poslu. Svojim uslugama želi omogućiti ženama jednostavnije i bezbolnije vračanje na posao gradeći dugoročan balans između porodice i poslovne karijere, što kompanijama u budućnosti može pomoći da izgrade kvalitetniju kulturu poslovanja i bolje međusobne odnose. Utvrđeno je da firme koje imaju loše interne odnose i loše se odnose prema svojim uposlenim nemaju baš prosperitetnu budućnost. Isključivo rezanje troškova na uposlenima vodi neizbježno ka “rezanju” i same firme.
Kako je nastala telemedicina za porodilje?
Jedna od karakteristika inovativnih ljudi je odlučnost i fokus na rješavanje problema potencijalnih korisnike bez obzira na to što društvo i uslovi često nisu na njihovoj strani. Tu je ponekad i lični motiv. Takva je i Kate Ryder. Prije Maven-a, Ryder je bila novinar, a zatim je nastavila raditi u Londonu pokrivajući zdravlje putem digitalnih usluga. Otprilike u to vrijeme njene prijateljice su počele da rađaju i prolaze kroz neplodnost i pobačaje. Ryder je počela uočavati probleme u zdravstvenoj zaštiti žena kao i pritiscima poslodavaca i okoline. Majčinstvo je mnoge izbacilo sa radnog mjesta. Kao porodilja nekada je teško dobiti zdravstvene usluge i podršku koja je potrebna. Malo je zdravstvenih sistema koji se brzo prilagođavaju dinamici razvoja tržišta i ekonomije. Mnogi zdravstveni sistemi često zataje kada treba pomoći ženama poput nje.
Pokušala je saznati više o problemima razgovarajući sa ženama i zdravstvenim radnicima, kao što su primalje, dojilje i akušeri. Znala je da to može popraviti i tako je nastala ideja za Kliniku Maven, tj. ideja za usluge i aplikaciju koja će ponuditi dva rješenja: pristup specijaliziranim informacijama i njezi na zahtjev putem mobilnih.
Ryder je pokrenula Maven u aprilu 2015. s besplatnom aplikacijom, mrežom provajdera i planom za zaradu od pojedinačnih korisnika i poslodavaca. Uvjerena da ima uspješnu poslovnu ideju, Ryder je počela razvijati usluge i kontaktirala je razne poslodavce koji bi željeli pružiti radnicima usluge Maven-a i uvrstiti ih u svoje pakete zdravstvenih naknada, koji bi Maven uvrstili u ponudu kao dio programa zdravstvenog osiguranja za zaposlenike. Maven danas svim tim ženama pruža „specijalizirani pristup njezi na zahtjev kad vam zatreba“, kaže Ryder.
Zdravstvo na dohvat ruke
Aplikacija Maven je za pojedince besplatna za preuzimanje, a oni mogu postavljati pitanja na forumima i besplatno dobiti odgovore od zdravstvenih radnika. Plaća se naknada ako se želi usluga virtualnog savjetovanja sa nekim od pružatelja usluge savjetovanja u Maven mreži. Na primjer, neko tko pati od neugodne prehlade platio bi 18 dolara za 10-minutni sastanak na mreži s medicinskim radnikom koji može osigurati recept. Posebno bitno za američki slučaj je da je „transakcija direktna između nas žena i ljekara, bez osiguranja, administracije bolnica i klinika,“ kaže Ryder. Znači bez posrednika, što utiče na cijenu, kvalitet i brzinu usluga.
Podrška stručnjaka putem aplikacije
Klinici Maven se može pristupiti putem mobilne aplikacije ili web portala, kad god vama odgovara. Misija je pružiti ženama personalizirane zdravstvene informacije i pristup kvalitetnoj zdravstvenoj zaštiti od provjerenih stručnjaka. Maven nudi i postporođajne usluge radnim mamama poput treniranja, vodiča za njegu djece i otpreme mlijeka s majkama.
Kompanija pruža internetsku kliniku koja se fokusira na zdravstvo žena i porodicu, s ciljem zadržavanja žena u radnoj snazi gdje je danas oko 37% žena, a i 43% žena s djecom koje odmaraju od karijere, ali često ne svojom voljom.
Od svog osnivanja 2015. godine Maven je pružila usluge za skoro 200.000 pacijenata, a trenutno u svojoj mreži ima više od 1.300 zdravstvenih stručnjaka. U prosjeku, 300.000 žena mjesečno pristupa besplatnim medicinskim i savjetima za porodično zdravlje putem Maven internetskih foruma i sadržaja.
“Počela sam razgovarati s mnogim ženama i bilo je zaista jasno da su problemi vrtili oko pristupa njezi i dobivanja kvalitetnih informacija u moru dezinformacija na mreži”, kaže Ryder. Olakšavajući te probleme, Maven pokušava pomoći ženama i majkama koje rade, kvalitetnim i stručnim savjetima kako bi im život bio jednostavniji a imali lako dostupnu pomoć kao što je poziv za UBER ili razgovor sa prijateljima ili porodicom na WhatsApp.
Neki kritičari kažu da virtualna zdravstvena zaštita umanjuje vezu između pacijenta i doktora na koju smo navikli u dosadašnjem korištenju usluga i fizičkim prisutvom. Ali žene poput Ariel Sahar, koja je bez osiguranja, smatraju da je Maven koristan alat za upravljanje reproduktivnim i ukupnim zdravstvenim potrebama. Odlazak po savjet ili mišljenje u ordinaciju može Sahar koštati stotine dolara, dok prije oko 3 godine nije pronašla je Maven. Kaže da joj to pruža jeftiniji i povoljniji put do zdravstvene zaštite.
Pogled u budućnost
Raditi i držati rukovodeće pozicije, a pritom imaju i djecu, je sada stvarnost i za Ryder. Kao majka dvoje male djece sada dodatno ima stimulans da usluge Maven klinike budu kvalitetne i od pomoći za klijente. Za sada uz mnoge neprospavane noći, uspijeva voditi brzorastući posao. Zauzeta mijenjajući pelene i čitajući uspavanke, Ryder se sprema predstaviti nove proizvode za sljedeću godinu koji su osmišljeni kako bi pomogli ženama i roditeljima u radnoj snazi. Oduševljena je sve većim zanimanjem i željna je nastaviti unaprjeđivati Maven na već izgrađenim čvrstim temeljima i zadatoj misiji.
Tokom perioda izolacije i preporuka za manji fizički kontakt, vrijednost poslovnog modela klinike Maven je još više dobio na značaju. No za razvoj je pored klijenata, neophodan i kapital. “Trenutno se vrti oko toga imamo li dovoljno kapitala za finansiranje rasta”, kaže Ryder. “Za sada odgovor je, da.”
https://www.fastcompany.com/90457553/maven-clinic-most-innovative-companies-2020