Twitter je mreža za koju možemo reći da se najmanje mijenja. Kao jednu od značajnih promjena tokom godina možemo reći da je Twitter povećao broj karaktera koje možete unositi priliko tweetovanja, ali čak i ta promjena je za neke korisnike bila velika te su izražavali svoje nezadovoljstvo.
Na našim prostorima Twitter nije ni blizu zastupljen kao već dobro etablirani u ubjedljivo na prvom mjestu Facebook, ali ipak ova mreža ima veliki broj korisnika, uglavnom novinara, političara i određenih analitičara.
Međutim, koliko god Twitter želio ostati u nekom svom prepoznatljivom stilu pokušavajući zadržati postojeće korisnike, ipak su se okrenuli određenim promjenama kako bi privukli nove i time širili mrežu svojih korisnika.
U nastavku vam donosimo pet novih stvari koje je Twitter uveo ili tek neke od njih planira da uvede tokom 2021.godine, a kako bi modernizovali, olakšali i pružili već postojećim korisnicima ove društvene mreže nova iskustva.
Malo je poznata činjenica da je Twitter u Indiji pokrenuo opciju glasovnih poruka unutar vašeg inboxa, što do sada nije bilo moguće raditi, već se Twitter sigurno držao „klasičnog“ dopisivanja.
Zajednice
Twitter je aktivno radio na opciji „ Zajednice“, ustvari to je opcija koja korisnicima pruža da kreiraju nešto nalik HUB-u, a sve u odnosu na zajedničke interese i lokacije. Ovom opcijom daje se mogućnost kreiranja zajednica korisnika koji imaju slična mišljenja i shvatanja, te im daje priliku da razgovaraju na jednom mjestu o zajedničkim temama, razmjenjuju informacije te upoznavanju korisnike sa istim interesima i shvaćanjima. Kako bi lakše shvatili o čemu se ovdje radi, ovu opciju možete uporediti sa grupama na Facebooku, i ovo je zapravo samo nadogradnja već postojeće Twitter opcije „ Topics“.
Super praćenje
Super praćenje je zapravo opcija koja dopušta korsnicima da prate svoju omiljenu Twitter ličnost te da uđu u malo „veću“ komunikaciju sa njima. Također, sa ovom opcijom korisnici mogu dati plaćeni „super follow“, te na taj način postati dio ove ekskluzivne zajednice. Prateći profil koji ima aktiviranu opciju „ super follow“, korisnici će moći da dobijaju ekskluzivni sadržaj sa tog profila, da se učlane u razgovore na kojima mogu biti samo korisnici opcije, te da dobijaju značke koje ih označavaju kao super pratioce, nešto slično Top Fan značkama na Facebooku, te također dobijaće i Newslettere koje će imati priliku da dobiju samo „super pratioci“.
Safety Mode
Još jedna stvar kojoj je Twitter posvetio pažnju jeste i sigurnost svojih korisnika. Kako bi zaštitili svoje korisnike od napadnog sadržaja i spam tweetova, u Twitteru su odlučili da razviju „Safety Mode“. Ovaj mod će biti dostupan unutar postavki, te kada se jednom aktivira on će automatski blokirati račune koji krše pravila, i mutirati račune koji koriste uvrede, psovke, te koriste jezik koji krši pravila zajednice. Na ovaj način Twitter poboljšava sveukupnu sigurnost svojih korisnika, te ako na bilo koji način prilikom objavljivanja Tweeta koristite uvrede ili psovke, Twitter će automatski blokirati vaš profil od interakcije sa drugim profilima na sedam dana.
Biznis profili
Još jedna opcija koju je Twitter odlučio uvesti u 2021.godini jesu biznis profili, baš kao što je Facebook već uradio prije određenog vremena. Glavna odlika ove opcije jeste razdvajanje „klasičnih“profila od biznis profila, odnosno to znači da će ovdje biti razlika u vlasništvu profila. Naprimjer, otvaranjem biznis profila moći ćete reklamirati vaš biznis, objaljivati vašu lokaciju ili relevantne informacije, radno vrijeme, adresu itd.
Audio odjeljak
Twitter je odlučio svojim korisnicima pružiti priliku otvaranja posebnih chat soba u kojem će se moći koristiti samo audio materijal, odnosno korisnici će moći samo snimati audio poruke te na taj način komunicirati između sebe. Kao inspiracija za ovu opciju Twitteru je poslužila aplikacija Clubhouse, koja zapravo funkcioniše na ovom principu. Ova opcija će biti dostupna samo kroz aplikaciju na mobilnim uređajima te će biti dostupna i za iOS i Android korisnike.
Twitter je godinama držao recept uspjeha da ono što su kreirali tako i ostave, međutim kako konkurencija ide dalje i napreduje i oni su zapravo shvatili da moraju da uvode nove i slične stvari kako bi pratili tempo online platformi. Sigurni smo da će ove opcije koje su dostupne i koje će biti dostupne tokom 2021.godine, zaista poboljšati ovu društvenu mrežu te svojim postojećim, ali i budućim korisnicima pružiti novo iskustvo u korištenju.