Bit će dostupne u 20 različitih dizajna. Moći će se kupiti u trgovinama u SAD-u, Australiji, Kanadi, Irskoj, Italiji i Velikoj Britaniji
Facebook je pustio u prodaju pametne naočale Ray-Ban Stories, razvijene u suradnji s EssilorLuxotticom i Ray-Banom, objavljeno je u priopćenju za javnost na web stranici tvrtke. Pametne naočale Ray-Ban Stories omogućavaju snimanje fotografija i videozapisa, razmjenu datoteka, slušanje glazbe i upućivanje poziva, navodi se u priopćenju.
Početna cijena im je 299 dolara (oko 500 KM), a bit će dostupne u 20 različitih dizajna. Moći će se kupiti u trgovinama u SAD-u, Australiji, Kanadi, Irskoj, Italiji i Velikoj Britaniji.
Naočale su izrađene s dvije kamere rezolucije pet megapiksela, što omogućava snimanje fotografija i videozapisa u trajanju do 30 sekundi pomoću dugmeta ili Facebookova glasovnog asistenta. Uređaj je opremljen i s tri mikrofona i zvučnikom, a sinhronizacija s posebnom novom aplikacijom Facebook View omogućava slanje snimki direktno na društvene mreže i instant messengere, kao i spremanje na telefon i kasnije uređivanje.
Mala LED žičana sijalica za snimanje svijetli kako bi ljudi u blizini znali kada korisnik snima fotografiju ili video zapis.
Pametne naočale Ray-Ban Stories prvi su proizvod koji je izašao iz Facebookova višegodišnjeg partnerstva s EssilorLuxotticom.
Andrew Bosworth, izvršni direktor Facebooka koji vodi Reality Labs, rekao je da su naočare „dizajnirane da pomognu ljudima da žive u trenutku i ostanu povezani sa svima sa kojima žele”.
“Predstavljamo potpuno novi način na koji ljudi mogu ostati povezani sa svijetom oko sebe i zaista biti prisutni u svim najvažnijim životnim trenucima, te ujedno izgledati dobro dok to rade”, rekao je Bosworth.
M. K.
Izvor: The Guardian