Prelistavanjem Instagram feed, sve više se pojavljuju oglasi za prodaju maski za lice. Mnogi postavljaju i svoje samostalne kreativne primjerke i tako dodatno utiču na popularnost i viralno širenje ove nove zdravstveno-modne teme.
Postoje klasične u neutralnim tonovima. One od organskog pamuka, pa i sa logotipom vaše kompanije.
Evo kako izgledaju maske iz kućne radinosti Ivane Marić:
Preko noći maska za lice postala je novi modni predmet. I širom svijeta trgovci na malo ih prave i nude sve većem tržištu koje se bori sa globalnom pandemijom.
Na primjer: Trevco, firma za izradu majica s tiskom i druge odjeće od brendova kao što su Warner Bros., Hasbro i Hello Kitty se prilagodila novonastaloj situaciji. Sredinom marta, kada su započela zatvaranja zbog COVID-19, prodaja Trevca pala je za 50 ili 60 posto. No, tada je kompanija pogledala šta se događa u Kini. „Videli smo šta se dogodilo kao rezultat ponovnog otvaranja Kine, gde je bilo obavezno nošenje maski, i rekli smo sebi:„ Ovo će se verovatno desiti ovde “, rekao je izvršni direktor Trevor George.
Tako je Trevco pokrenuo novu web stranicu, MaskClub.com, i počeo izrađivati maske koje se mogu prati, za višekratnu upotrebu s likovima poput Batmana i PowerPuff Girls. Maske koštaju 13,99 dolara, a firma donira onoliko koliko prodaje. Kupovinom dobijete masku i eventulano utilete na osječaj korisnosti jer pomažete zdravstvanim radnicima donacijom u istom iznosu.
Trevco je do sada prodao oko 100.000 maski. Čak ima i mogućnost mjesečne pretplate.
U vrijeme kada industrija odjeće propada, Trevco je pronašao način da se aktivira. “Prije pandemije bili smo kompanija sa 150 ljudi”, rekao je George. “Pandemija nas je svela na 31 uposlenog. Sada smo zaposlili 50 onih koje smo ranije otpustili.”
Trenutno postoji tako velika potražnja za maskama za lice da kada ih pokušate naručiti, mnogi prodavači ne mogu da vam ih isporuče do maja ili juna.
Internetski prodavač Vida izrađuje odjeću na zahtjev koju su dizajnirali umjetnici širom svijeta. Sada izrađuje i pamučne maske za lice koje se mogu prati, sa utorom za ugljeni filter za jednokratnu upotrebu. Maske koštaju 10 dolara, a Vida donira 10 posto zarade organizacijama javnih kuhinja.
Prva serija od 10.000 maski rasprodana je za oko dva sata. Sada maske dolaze u više boja, a Vida od svojih umjetnika naručuje nove dizajne. Maska za lice postala je prilika za modnu izjavu.
I da, možda bi izgledalo trivijalno razmišljati o modi upravo sada. Ali opet, “Mislim, zašto ne biste izgledali najbolje što možete, s obzirom na situaciju?” rekla je Deborah Chusid, osnivačica Tembo NYC-a, malog trgovca koji prodaje jarko obojene za torbe, koje ručno šiju žene u Queensu. Tembo sada pravi i maske – po 20 dolara za svaku – i donira jednu za svaku koju proda.
Chusid je rekla da je ovu lekciju naučila od svoje majke, koja je umrla prije nekoliko godina. „Sjećam se da mi je majka u bolnici stavljala ruž i četkala kosu. Ona je rekla: ‘Znate, važno je kako se osećate prema sebi. A osjećaj velikim dijelom dolazi kroz, znate, ono što nosite.”
Usput, ako se ljudi osjećaju dobro u tome kako izgledaju sa maskom na licu, vjerojatno će je i nositi što je preporuka WHO-a.