Kako rade pametni zvučnici – digitalne platforme koje bilježe najveći rast?

pametni zvucnici alexa google
Širite znanje

Pametni zvučnik vrsta je zvučnika sa mikrofonom za glasovno upravljanje i sa integriranim virtualnim asistentom koji nudi aktivaciju raznih usluga isključivo uz pomoć predefinisanih glasovnih komandi.

Anela Ramić-Šabanić

Tržište pametnih zvučnika brzo se razvijalo u posljednih pet godina. Kontinuirani rast razvoja ovisit će o razumijevanju kako ove uređaje iskoristiti na najbolji mogući način, posebno u marketarskom svijetu.

Pametni zvučnici dolaze u mnogim oblicima i veličinama, ali najpopularniji su do sada Amazon Echo serija i Google Home linija sa Google Asistentom. Prije nego što dođemo do pojedinosti ovih zvučnika i svega što oni mogu učiniti, započnimo prvenstveno pametnim statistikama zvučnika da bismo dobili sveobuhvatnu sliku o industriji i onima u njoj:

74,2 miliona ljudi u Sjedinjenim Američkim Državama koristi pametne zvučnike, što predstavlja 26% korisnika interneta;

74,2 miliona je prilično veliki broj, a objašnjava brzu ekspanziju industrije pametnih zvučnika sa 4,4 milijarde dolara u 2017. godini na predviđenu projekciju prihoda od preko 17 milijardi dolara u 2022. godini.

Amerikanci su više od bilo kojeg drugog tehnološkog uređaja “prigrlili” pametne zvučnike, a nevjerojatna je činjenica da se ovo odnosi na sva godišta, ne samo neka specifična kada su korisnici u pitanju. To znači da ciljno tržište pametnih zvučnika uključuje ljude u dobi od 25 do 55 godina.

48% prvih korisnika – onih koji posjeduju pametni zvučnik duže od godinu dana – koriste uređaj češće nego u prvom mjesecu kada ga kupe. To je još izraženije među novijim kupcima, od kojih 54% kaže da danas pametni zvučnik koriste više nego što su to radili kad su ga tek kupili.

Možda je to zbog mnogih stvari koje pametni zvučnici i digitalni asistenti koji dolaze s njima mogu učiniti. Napokon, 56% novih vlasnika pametnih zvučnika počelo je i češće koristiti glasovnog asistenta na svom pametnom telefonu.

Poput običnog pretraživanja, pametne zvučnike možete pitati mnoštvo toga:

  • Kakvo je vrijeme danas?
  • Šta je planirano za sutra?
  • Šta je na mojoj listi za kupovinu?
  • Kolika je IMDb ocjena za određenu emisiju ili film?
  • Koliko je vremena ostalo do nekok sastanka?
  • Kako se pravi neki kulinarski specijalitet?
  • Kako se piše određena riječ?

Kako da koristite pametne zvučnike u marketinške svrhe

S ciljem poboljšanja šanse da budu privučeni za upit Alexa ili Google Asistenta, najpopularniji brendovi pametnih marketinških strategija zvučnika koriste optimizaciju svojih digitalnih svojstava za glasovno pretraživanje.

  1. Osigurajte svoju web lokaciju HTTPS-om – HTTPS je standard za svu komunikaciju na webu, a Google daje do znanja da preferiraju web stranice koje su povukle potez i dodale dodatni ‘S’ nakon HTTP-a. Zapravo, 70,4% URL-ova rezultata glasovnog pretraživanja pripada web lokacijama koje su već usvojile HTTPS.
  2. Upotreba strukturiranih podataka – Strukturirani podaci, koji se nazivaju i označavanjem sheme, su metapodaci koji web-indeksatorima govore što znači sadržaj na stranici. Strukturiranjem podataka olakšavate pretraživačima da prođu kroz vaš sadržaj i zapravo shvate njegovo značenje, što pruža bogatiji skup podataka koji vam pružaju više mogućnosti da vas korisnici pronađu.
  3. Poboljšajte brzinu web lokacije za mobilne uređaje – Google ne samo da kažnjava spore web lokacije nižim rangom pretraživanja, već nam stvarni podaci govore i da se prosječna stranica s glasovnim rezultatima učitava za 4,6 sekundi (52% brže od prosječne stranice).
  4. Stvorite stranicu s čestim pitanjima – jer je njihov sadržaj u savršenom formatu za glasovno pretraživanje – razgovorno pitanje praćeno kratkim i jezgrovitim odgovorom – stranice s često postavljanim pitanjima praktično su hrana za pametne zvučnike.
  5. Objavite postove na blogu koji odgovaraju na pitanja vašeg korisnika – Slično stranicama s čestim pitanjima, postovi koji odgovaraju na pitanja koja korisnici postavljaju vjerojatnije će biti povučeni za glasovni upit.
  6. Koristite konverzacijski sadržaj – Ljudi obično razgovaraju s Alexa i Google Asistentima kao da su i oni ljudi, što podrazumijeva razgovorni sadržaj koji otkriva namjeru.

Budite kreativni

Relevantnija taktika za marketing pametnih zvučnika je stvaranje aplikacija u obliku vještina i radnji koje korisnici pametnih zvučnika mogu koristiti iz dana u dan. Danas se sve više korisnika obraća svojim pametnim zvučnicima za pomoć, vijesti, zabavu i gotovo sve što vam padne na pamet. Na primjer, uzmite u obzir HBO. Osim što su stvorili općenite HBO akcije koje vas održavaju u toku s novostima na njihovom kanalu, oni su također predstavili Westworld: The Maze, kao igru ​​za svoj odabir u svom avanturističkom stilu za obožavatelje “Westworlda” koji koriste Echo. Ljepota ove i sličnih aplikacija je u tome što svaka upotreba dovodi do povećanja lojalnosti, prepoznatljivosti i svijesti o brendu. Još bolje, ako iznesete vještinu ili akciju poput Dominove pizze AnyWare, radnja koja omogućava ljudima da naručuju pizzu svojim glasom, možete i novčano profitirati.

Praktični primjeri poznatih brendova:

  • Jeste li ikada prosuli kafu po košulji? Jeste li se ikada spotakli i na kraju imali mrlju od trave na bijelim hlačama? Bez straha, Tide’s Remover za uklanjanje mrlja je tu da ponudi detaljna uputstva za svaku vrstu mrlja!
  • Da li patite od alergija? Pa, baš kao što vam vremenska aplikacija pruža informacije o klimi, vještina lijeka za alergije Zyrtec’s Your Daily AllergyCast pruža informacije poput prognoze broja polena lokalno za područje u kojem živite. Uz povratne informacije korisnika, vještina može pružiti i personalizirani rezultat utjecaja na alergiju da biste znali kako će faktori okoline utjecati na vas.
  • Ako ste ljubitelj kuhanja, ali vam ponestaje recepata, Campbell’s Kitchen je upravo ono što ste tražili. Zašto? Jer sav ama može podijeliti recepte i prijedloge na osnovu vašeg profila ukusa, vremena i čak onoga što je u trendu.
  • Sa više od 2.000 ukusnih recepata koji vas očekuju, BuzzFeedova akcija „Ukusno“ pruža vam svu potrebnu pomoć da biste započeli kuhati hranu u kojoj ćete zapravo uživati.
  • Jesam li jedina koja spontano dobije potrebu za kupnjom cvijeća? S obzirom da vam akcija 1-800-Flowers omogućava slanje poklona najvažnijim ljudima u vašem životu (uključujući i vas same), sumnjam da sam sama.
  • Da li vas privlači čin kazivanja Google Asistentu da pronađe karte za najnovije događaje uživo? Ako se dogodi, bolje iskoristite akciju Ticketmaster, koja će biti vaš alat za otkrivanje svih najnovijih i najboljih zabava.

Još uvijek se niste uvjerili u svu moć ovih zvučnika? Pokušajte. Vremena se mijenjaju, trendovi pogotovo, a ono na čemu sada radite u vašem marketing departmentu kada su digitalne tehnologije u pitanju, već sutra će biti prošlost.

Izvori:


Širite znanje